Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym berghoff.pl posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Okres gwarancyjny
Okres gwarancji dla produktów wynosi 24 miesiące i jest liczony od dnia dostarczenia produktu do Klienta.
Warunki rozpatrzenia gwarancji
Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.
W jaki sposób złożyć reklamację
Klient może składać reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@berghoffworldwide.com.pl lub pisemnie na adres: ul. Jutrzenki 12, 02-233 Warszawa. W wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności:
- rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości
- dane kontaktowe
Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji. Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Jutrzenki 12, 02-233 Warszawa.
Rozpatrywanie reklamacji
Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
Dodatkowe koszty
W związku z reklamacją Klienta Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad. Oznacza to, że Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu procesu reklamacyjnego.
Pełny regulamin sklepu berghoff.pl znajdziesz tutaj.